Εισαγωγή | Εκσκαφές | Διατομή | Κατασκευή | Σκυροδέτηση | Λοιπά Στοιχεία | Μεταφορά-Πόντιση | Λιθοπλήρωση | Ανωδομές | Αποδόσεις Εξοπλισμού
 

ΤΡΟΠΟΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΔΙΑΤΟΜΗΣ

Ύστερα από έρευνες που διενεργήθηκαν από την κατασκευάστρια εταιρεία και σύμφωνα με τη πρόταση του καθηγητή κ. Γκαζέτα αποφασίστηκε η εκσκαφή σε βάθος -20.00 m. Mε αυτόν τον τρόπο απομακρύνεται όλη η πρώτη ρευστοποιούμενη άμμος και το πρόβλημα της ρευστοποίησης εμφανίζεται μόνο τοπικά.
Η έδραση των κιβωτίων γίνεται πάνω σε πρίσμα από λιθορριπές διαβάθμισης 0.10-100 kgr. Στη στέψη του πρίσματος διαστρώνεται λεπτόκοκκο υλικό για την μόρφωση οριζόντιας επιφάνειας από το καταδυτικό συνεργείο.
Πίσω από τον κρηπιδότοιχο προβλέπεται η κατασκευή ανακουφιστικού πρίσματος από λιθορριπή 20-100 kgr. και ακολουθούν οι επιχώσεις για την κατασκευή της τεχνητής νησίδας.
Προ των κιβωτίων προβλέπεται εγκατάσταση τεχνητών ογκόλιθων ποδός (Τ.Ο.Π.) διαστάσεων 4.5Χ3.0Χ0.30 m. Η τοπική μείωση των 0.30 m. του ωφέλιμου βάθους είναι άνευ αντίκτυπου για τα οχηματαγωγά.

Μεγένθυση
Διατομή Θεμελίωσης

   

Προηγούμενη σελίδα

Τεχνικές μελέτες

Τεχνικά έργα

Χρονοδιάγραμμα

Οικονομικά
στοιχεία