Ύστερα από έρευνες που διενεργήθηκαν από την
κατασκευάστρια εταιρεία και σύμφωνα με τη πρόταση του καθηγητή κ. Γκαζέτα
αποφασίστηκε η εκσκαφή σε βάθος -20.00 m. Mε αυτόν τον τρόπο απομακρύνεται
όλη η πρώτη ρευστοποιούμενη άμμος και το πρόβλημα της ρευστοποίησης εμφανίζεται
μόνο τοπικά.
Η έδραση των κιβωτίων γίνεται πάνω σε πρίσμα από λιθορριπές διαβάθμισης
0.10-100 kgr. Στη στέψη του πρίσματος διαστρώνεται λεπτόκοκκο υλικό για
την μόρφωση οριζόντιας επιφάνειας από το καταδυτικό συνεργείο.
Πίσω από τον κρηπιδότοιχο προβλέπεται η κατασκευή ανακουφιστικού πρίσματος
από λιθορριπή 20-100 kgr. και ακολουθούν οι επιχώσεις για την κατασκευή
της τεχνητής νησίδας.
Προ των κιβωτίων προβλέπεται εγκατάσταση τεχνητών ογκόλιθων ποδός (Τ.Ο.Π.)
διαστάσεων 4.5Χ3.0Χ0.30 m. Η τοπική μείωση των 0.30 m. του ωφέλιμου βάθους
είναι άνευ αντίκτυπου για τα οχηματαγωγά.